Verzenden, retourneren & klachten

Mededeling:

Onze klantenservice is doordeweeks via de chat en telefonisch bereikbaar van 06.00 – 22.00 uur en in het weekend van 09.00 – 21.00 uur en 24/7 per e-mail.

Met 8,50 euro extra garandeert u dat uw rozen op de gewenste werkdag wordt geleverd. (Deze optie is alleen beschikbaar bij Packs NL en ook niet in België

Verzendkosten

Bezorging in Nederland: 8,95 (Packs) (dit is overdag leveren) ook is het in NL mogelijk een Garantie levering te boeken, dit kost 8,50 extra of een tijdlevering voor 13,15 extra.
Bezorging in België: 10,95 (Packs) (overdag leveren)
Bezorging in Duitsland: 15,95 via SkyNet alleen weekdagen

Same day delivery is wegens matige service voorlopig niet beschikbaar. Pas als de kwaliteit weer beter is zullen we deze optie heroverwegen.
Orders boven 80,- worden gratis geleverd in Nederland, België  boven de 85,- en in Duitsland boven de 120,-.

Verder is het mogelijk een bestelling op te halen, logisch natuurlijk dat dit gratis is. Wel graag in overleg een tijd afspreken. (ook mogelijk in het weekend) En omdat we geen voorraden hebben dient deze wel eerst besteld te zijn. 

Verzending

U ontvangt van de vervoerder op de mail die u heeft gebruikt tijdens het afrekenen een Track&Trace code.

Wanneer u of de ontvanger niet thuis is tijdens de bezorging, zullen de goederen getracht geleverd te worden bij een van uw buren.

Retour
Helaas is het niet mogelijk om bloemen retour te sturen.  Is er echt iets niet goed gegaan of helemaal niet naar wens verlopen, schroom dan niet om ons direct te bellen of een e-mail te sturen. Wij zullen dan proberen alsnog het probleem op te lossen.

Herroepingsrecht
Voor al onze rozen en andere bloemen is het herroepingsrecht uitgesloten, omdat deze kunnen bederven binnen de bedenktermijn. Voor de overige producten, zoals vazen, heeft u een bedenktermijn van 14 dagen gerekend vanaf de dag na ontvangst van de volledige bestelling. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen."

retouradres: 

Rozen.nl

Gr. van Prinstererstraat 23

2672BA Naaldwijk

Klachtenafhandeling

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

U kunt uw klacht uiteraard ook direct aan ons richten en dit kan via de chat, WhatsApp, de mail (info@rozen.nl) of telefonisch (+31174627441).