Klantenservice

Beste klant,

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil
zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag
verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af
aan de wettelijke garantie.

We doen altijd onze uiterste best om de rozen volgens afspraak bij u te krijgen. Daarvoor zijn we wel afhankelijk van partijen waar we helaas geen invloed op uit kunnen oefenen. Als er iets niet geheel naar tevredenheid is gelopen, dan kunt u contact met ons op nemen. 

Bel ons op 0174-627441 of 06-54301138 of stuur een e-mail naar info@rozen.nl. We zullen dan proberen een passende oplossing te vinden.

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).

Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Team rozen.nl

Identiteit van de ondernemer

  1. Rozen.nl
  2. werkadres: Middelbroekweg 29, 2675KB, Honselersdijk
  3. vestigingsadres: Gr. v Prinstererstraat 23 2672BA, Naaldwijk
  4. Telefoonnummer: 0174-627441 (24/7)
  5. E-mailadres: info@rozen.nl
  6. KvK-nummer: 63357615
  7. Btw-identificatienummer: NL855202063B01